Mitt liv flyter på så sjukt bra!

PUBLICERAT
Datum: 2010-03-08 Tid: 13:20:51
Allmänt Kommentarer (0)
I helgen följde jag med mitt lilla hjärta och helena upp till ockelbo till deras kusiner :-) jag har faktist haft sjukt roligt!!
Jag var riktigt nojjig när vi skulle åka upp...riktigt jävla nervös faktist...men till slut visade det sig att dom inte var ett dugg farliga ;-)
på fredagen när vi kom dit så satt vi och drack blev väldigt sent faktist men kul hade vi allt!

på lördagen vaknade i väll runt halv7-7 :-O förstår inte men men så åkte vi skoter från typ 9 till 11 tror jag :-) as härligt väder var det!!! men jag säger att det var nog första och sista gången jag sitter bakom räkan alltså.
när vi kom tillbaka till jessicas hus så tog vi det lungt i typ en halv timme, efter det var det dags att åka på byn för mat och vintermarknad :-)
back in the house vid typ 3? och då var det så sjukt jävla härligt väder så då var det bara dags att börja grogga ute i solen som stekte :-D.
vi gjorde inte så mkt mer än att dricka...men runt 11-12 så drog vi hem till johan och drack men vari nte kvar länge alls utan åkte tillbaka till jessica och det blev en ganksa tidig kväll:-P.

Söndag, vi vaknar och bestämmer oss ganska snabbt att det skulle bli pizza till lunch så när klockan slog elva var det bara att ringa och beställa pizza mm vad gott det var :-D men fyfan vad mätt jag blev!
sen blev jag död och somna och vi drog väll runt 3 :-)

Lyckad helg och jag gillart :-D!!

Vill även berätta att jag och korven har förmodligen fått en varsinn häst i bålsta :-D så då slipper vi åka så långt! och sen har jag även träffat världens bästaste pöjk...shiit vad jag älskar livet just nu !!

Rickard eriksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0