:-)

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-22 Tid: 22:38:11
Allmänt Kommentarer (0)

Hejhej!
Nu är det helt plötsligt måndag, Tiden har börjat gå så extremt fort hinner knappt blinka innan det är en ny dag. Men men dagen bestod av mycket trevligheter Gick hem till malin för att gå ut med pärtisen och helt plöstligt kommer malin innan för dörren, va kvar ett tag innan jag skulle möta marremus på lunch.
Va jätte mysigt att bara prata om allt  mellan himmel och jord för det var jätte länge sen jag och marremus träffades nu!

Efter vår lunch osv så gick jag hem till malin igen för jag hade handlat godis och bulle till den gravida kvinnan! blev kvar ett tag och ringde veterinär för Chili.
Och jag har ju en så snäll men mycket korkad syster som frivilligt gick med mig från centrum fast hon har ett busskort, men jag slapp ju gå själv i spöregnet!

När jag kom hem hade det kommit massor med kul i brevlådan :-) som jag satt och tittade i och så kom min babe hem men drog lka fort för han skulle springa i hundra år...under tiden så gick jag ut med diesel städade och lagade mat.

Har även sett twilight ikväll fan vad jag älskar den filmen alltså !!!



bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0