Äntligen är det över!

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-30 Tid: 07:02:10
Allmänt Kommentarer (0)

Äntligen är helgen över, fredag bjöd på massa trevligheter men slutade i ett litet mindre "kaos"
Lördagen började inte speciellt mycket bättre heller här hemma, kvällen va bara skit och söndagen va man så jävla less på skiten!!

Är så JÄVLA less på alkohol, hur alkohol kan ändra på människor och dom som vet att dom blir cp av alkohol, varför dricka så mkt?!

Är det så jävla kul  att göra bort sig jämt?  Att alltid vakna upp med ångest för att man känner på sig att man gjort något dumt!!

Så sjukt less så jag börjar blir äcklad av folk som dricker alkohol, visst fine jag dricker gärna alkohol ibland, men det är inte ofta jag blir alldelles för full och gör bort mig och sårar folk!

Ibland dricker man skit mkt och gör bort sig, helt okey...men varje fredag och lördag?!
Inte okey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0