power walk !

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-03 Tid: 21:33:35
Allmänt Kommentarer (0)

hejhej,idag har jag varit grymt duktig för att vara mig...imorse gick jag på nästan en timmes power walk med diesel va as duktig ett tag och tappade 5 cm per lår, men sen slutade jag och nu har jag bestämmt att det är dags att komma igång igen, så imorgon kör vi på samma runda!

Efter min promenad imorse gick jag hem till min käre mor och myste ett tag, vid halv 4 så gick jag hem och så kom malin och hämtade mig så har har jag lekt med henne till typ 8 eller nått sånt.

och nu ligger jag i sängen och vill INTE vakna för jag känner redan min träningsverk...herregud hur skall detta sluta :-S, nej nu ska jag mysa ner mig i mitt sweethearts famn och njuta med lite kill på ryggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0