stressad.

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-25 Tid: 06:15:25
Allmänt Kommentarer (0)

Gud vad jag är stressad inför hela helgen!
Idag fyller i alla fall Juha år och jag ,juha och malin ska åka och handla inför hans kalas i helgen, ska även hinna städa färga håret åka till pappa och skriva ut en MASSA bilder och hämta ut ett paket och det är dagens planer...hur ska jag hinna?
får helt enkelt sätta fart nu med städningen malin kommer ju inte först om ca 3 timmar.

Och imorgon ska jag hinna tvätta,fixa klart rekans paket kanske slinga håret och laga mat för rekans familj kommer och ska äta middag pga att babe fyller år på lördag men då skall ju vi på kalas!

aa jag har inte tid med detta ska ut med hunden och börja städa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0