tiden bara flyger iväg.

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-04 Tid: 07:43:58
Allmänt Kommentarer (0)

Herregud vad fort denna sommar har gått, det är för fasiken torsdag redan ...torsdagen den 4 augusti, vad hände med sommaren, aja jag tycker det ska bli så skönt med kyla och mörker så man kan börja tända ljus och sitta i soffan ihop kurad under min sköna filt och dricka varm chocklad, låter det inte extremt mysigt?

Men men i alla fall jag hade planerat att sova ett tag idag i alla fall till klockan 9, men nej icke sa nicke har varit så gott som vaken sedan halv 5 :-) men det har ingen dött av så nu ska jag ut med diesel sen blir det städning och en powerwalk.

Imorgon är det ju också fredag och då fyller mammsen 37 år och sagis kommer ner och jag hoppas skitungen övernattar hos mig ! :-) lördagen ska vi till kungsängen och vara med helena och ville , och söndagen består av dop för lilla greta !

konstigt att tiden går fort när det ALLTID händer något !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0