tvättning står på dagens schema!

PUBLICERAT
Datum: 2011-08-10 Tid: 11:29:46
Allmänt Kommentarer (0)

Hejhej, helgen bjöd på massor av trevligheter. Fredagen bestod  av födelsedags middag för mamma fyllde år , och vi var hur många som helt för släktingar från sågmyra kom gud så mysigt att träffa alla! Efter middagen blev det lite vin drickande men ganska lugnt, i alla fall för min del...kom hem till 4-5 någon gång med saga (min kusin).
Lördagen så vaknade babe skit tidigt som vanligt men ha va så tyst och försiktig för en gångs skull...jag vaknade och gick upp vid 11 tror jag och saga vaknade strax därefter.
Vid ca halv 2 så åkte saga hem till mormor,och jag hoppade in i duschen för att vi skulle till Helena och ville på middag i kngsängen, det bjöds på god mat och trevligt sällskap, vad mer kan man be om?

Sen va det plötsligt söndag och det började med att vi tittade på 2 filmer en som heter typ "gudarna måste vara tokiga" och den är inte att rekommendera fy fan självmordbenägen va jag under HELA filmen och den är typ från 70 talet...sen tittade vi på "i rymden finns inga känslor" och den är faktist väldigt kul! Efter det var det bara att skynda hem för vi skulle på dop klockan 4 då min älskade lille syster skulle bli döpt till "Anna Greta Millimina"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0