...

PUBLICERAT
Datum: 2011-10-25 Tid: 01:42:23
Allmänt Kommentarer (0)

ännu en sömnlös natt, kan inte sluta tänka på dig !!
Det som kommer upp i mitt huvud väldigt ofta är varför just du? varför just vår underbara solstråle?

Och hur va din sista kväll egentligen? hade du ont eller lämnade du oss på en gång? hade det gått att rädda ditt underbara liv ?

Jag har så jävla ont i mitt hjärta du skulle ju komma hem snart !!

kan du inte bara komma och knacka på vår dörr ? och säga att det bara var en dröm då skulle jag bli så sjukt jävla lycklig!!

Du kommer alltid att finnas hos oss jag hoppas att du kommer och spökar lite hos oss annars så ses vi när vi ses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0