Martin älskade Sandström !

PUBLICERAT
Datum: 2011-10-24 Tid: 07:20:33
Allmänt Kommentarer (1)

Min älskade fina  vän, så sjukt,så konstigt,så overkligt!
Vi prata för 1-2 veckor sedan om hur kul det skulle bli när du kom hem, men du kommer inte att komma hem längre min fina!!
Jag saknar dig så förbannat mycket, jag vet att du vill att vi alla ska vara glada och inte tänka på det. Men tyvärr så är det de ända jag tänker på ,du var så underbar och glad, du kom alltid och gav mig en kram när jag var grinig/ledsen, du hjälpte mig när jag ringde och bad om hjälp !!
Du umgicks med mig när  rekan jobbad borta.

Jag försöker att le när jag tänker på saker som vi gjort men tyvärr så kommer tårarna ...jag kommer ihåg när du flyttade här ifrån och du hade lite panik för vem skulle så tvätta dina kläder?
sista dagen so vi höll på att hjälpa dig flytta så tvättade jag alla dina kläder så du skulle ha allt rent när du kom till ditt nya hem!  Du blev så glad och nöjd så du gav mig 6 par glas som du hade hemma som jag älskar!!
jag har lite minnen kvar av dig hemma min älskade vän, minnena i mitt huvud kommer alltid att finnas kvar.

och när jag är arg och ledsen och det inte riktigt går som planerat så ska jag tänka på dig och känna din varma kram och höra ditt underbara skratt!


Älskar dig vår underbar fina Martin !


Kommentarer
Postat av: jossan

Åh Martin <3

2011-10-27 @ 12:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0